C C C C A+ A A- X

КОНКУРС за длъжността "ДЕЛОВОДИТЕЛ - СЪДЕБНО ИЗПЪЛНЕНИЕ" (ПРИКЛЮЧИЛ)

Дата на публикуване 1 април 2009 Последна редакция 19 септември 2019 Кариери Отпечатай

РАЙОНЕН СЪД – ОМУРТАГ

О Б Я В Я В А

 

КОНКУРС по документи и проверка на практическите умения за работа с компютърна техника – Microsoft Office и Microsoft Windows, както и със стандартно офис оборудване за длъжността "ДЕЛОВОДИТЕЛ - СЪДЕБНО ИЗПЪЛНЕНИЕ".

ИЗИСКВАНИЯ: Завършено средно образование. Отлични компютърни умения, комуникативни, организационни умения, лични качества. Познания по общи деловодни техники, съвременни офис процедури, работа със стандартно офис оборудване, добри умения за работа с граждани и добри умения за работа в екип.

НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА: преценка на знанията и уменията на кандидатите по данните, отразени в подадените документи и проверка на практическите умения на кандидатите за работа с компютърна техника - Microsoft Office, Microsoft Windows, както и със стандартно офис оборудване.

ОЦЕНЯВАНЕ: Поставяне на комплексна оценка, базираща се на данните за кандидатите в подадените документи и на резултатите от проверката на практическите им умения за работа с компютърна техника.

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

  • Заявление за кандидатстване за работа;
  • Декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен от право да заема определена длъжност;
  • Декларация от кандидата за липса на обстоятелства по чл. 107а, ал. 1 от КТ;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността /задължително е представянето на копие от диплом за завършено средно образование и по възможност удостоверение за придобита компютърна грамотност/;
  • Копие от документите, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж;
  • Свидетелство за съдимост;
  • Удостоверение за липса на психично заболяване на кандидата;
  • автобиография /CV/ и мотивационно писмо.

ТИПОВА ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА: Образува съдебно – изпълнителните дела - приема документи; вписва данни по движение на делата в дневници и книги и в автоматизираната деловодна програма; придвижва съдебно – изпълнителните дела; изпълнява указанията на държавния съдебен изпълнител по делото; изготвя и изпраща призовки за изпълнение; издава запорни съобщения, удостоверения и др. книжа; следи за спазване на сроковете по делата и докладва на държавния съдебен изпълнител; вписва данни и прави справки по делата; експедира пощата на съдебно - изпълнителното деловодство.

МИНИМАЛНА ОСНОВНА ЗАПЛАТА: 400 лева

ДОКУМЕНТИТЕ ЩЕ СЕ ПРИЕМАТ в служба деловодител "Регистратура“ в Районен съд - град Омуртаг в срок от един месец от датата на публикуване на обявата.

Обявата е публикувана на 01.04.2009 г. във вестник "Експрес".


ТЕЛ. ЗА КОНТАКТ: 0605/24-23

Още по темата

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация