КОНКУРС за длъжността "СЪДЕБЕН СЕКРЕТАР" (ПРИКЛЮЧИЛ)
РАЙОНЕН СЪД – ОМУРТАГ
О Б Я В Я В А
КОНКУРС за длъжността "СЪДЕБЕН СЕКРЕТАР" с местонахождение на работното място в "Съдебно – изпълнителна служба" в Районен съд град Омуртаг.
ИЗИСКВАНИЯ: За длъжността "СЪДЕБЕН СЕКРЕТАР" се назначава лице, което е пълнолетен български гражданин, има завършено средно образование, не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер, не е поставено под запрещение, не е лишено от право да заема определена длъжност, не е в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице с което е във фактическо съжителство, с роднини по права линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително, не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, търговски пълномощник, търговски представител /прокурист/, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление на търговско дружество или кооперация; не е народен представител; не заема ръководна или контролна длъжност на национално равнище в политическа партия.
Специфични изисквания:
- Отлични компютърни, комуникативни, организационни умения и лични качества;
- Познания по общи деловодни техники, съвременни офис процедури, работа със стандартно офис оборудване;
- Добри умения за работа с граждани;
- Добри умния за работа в екип.
Специфични изисквания за заемане на длъжността, определени от административния ръководител:
- Умения за работа в областта на електронното банкиране и познания за работа със счетоводни и банкови документи;
- Бързина и прецизност при подготвяне и създаване на текстови електронни документи.
ОЦЕНЯВАНЕ: Поставяне на комплексна оценка по десетобалната система, базираща се на данните за кандидатите в подадените документи и на резултатите от проверката на практическите им умения при работа с компютърна техника, както и от проведените събеседвания.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Писмено заявление за участие в конкурса, декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен да заема определена длъжност; декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл. 107а, ал. 1 от КТ; копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността /задължително е представянето на копие от диплом за завършено средно образование и по възможност удостоверение за придобита компютърна грамотност/; копия от документите, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж; свидетелство за съдимост; удостоверение за липса на психично заболяване на кандидата; автобиография; мотивационно писмо от кандидата.
ТИПОВА ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА: Докладва всички документи постъпващи по делата на Държавния съдебен изпълнител, следи за спазване сроковете по делата, превежда постъпилите суми по тях на взискателите, прави отчисления на дължимите държавни такси и ги превежда по сметка на РС-Омуртаг, изготвя статистически отчет в края на всяко шестмесечие и справки по молби от страните по делата.
Минимален размер на основната работна заплата: 450 лева.
Документите се подават в едномесечен срок от публикуване на обявата в служба "Регистратура" в сградата на РС – Омуртаг, като след постъпването им подалите ги лица получават талон с вписан входящ номер и дата на приемането на документите.
Обявата е публикувана на 21.03.2012 г. във вестник "Шуменска заря".
Начин на провеждане на конкурса:
- Преценка на знанията и уменията на кандидатите по данните, отразени в подадените документи;
- Проверка на практическите умения на кандидатите за работа с компютърна техника - Microsoft Windows и Microsoft Office, в т.ч. Microsoft Excel и Microsoft Word, както и със стандартно офис оборудване;
- Проверка уменията на кандидатите за бързо и прецизно написване - създаване на електронен документ с текстообработващи програми;
- Преценка на личните и професионални качества на кандидатите чрез провеждане на събеседване от страна на комисията с всеки кандидат.
ТЕЛЕФОН ЗА КОНТАКТ: 0605/6-24-23